Oses çiğköfte yeni konseptiyle, İstanbul kayaşehir meydanında hizmete açıldı.

Oses çiğköfte yepyeni konseptiyle (çiğköfte plus) olarak halkın hizmetine sunuluyor. İstanbul Başakşehir kayaşehir Park Mavera'da açılan yeni şubesi, görsel olarak çok başarılı ve zengin bir çalışma olmasının yanı sıra yılların biriktirdiği tecrübenin'de göz ardı edilmediği görünüyor.










Oses çiğköfte köftenin en önemli standardı, kullanılan malzemelerin kalitesidir OSES çiğ köfteleri etsizdir ve tamamen doğal malzemelerden üretilir. Avrupa standartlarındaki OSES çiğ köfte fabrikası, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi ile üretim yapar. Tüm ürünler, gıda mühendisleri kontrolünde, laboratuvar ve Ar-Ge çalışmaları ile geliştirilir. Çiğ köfte yapımında kullanılan bulgur, kırmızıbiber, ceviz, sarımsak, nar ekşisi ve tüm baharatlar birinci sınıf kalitededir. Bunun yanında, marul, maydanoz ve nane gibi yeşillikler de en taze ve kalitelisini bulabilmek amacıyla tek tek özenle seçilir. OSES’in kendi üretiminde bulunan lavaş ve nar ekşisi gibi ürünler de birinci sınıf kalitedeki malzemelerden, Oses standartlarına uygun olarak üretilir. Baharattan, sosa kadar tüm üretim süreci özel bir denetleme sistemi ile izlenir. Üretimde yer alan ve diğer tüm personel, düzenli olarak eğitim alır ve tüm şubeler düzenli olarak denetimden geçer. OSES standartlarının altında kalabilecek hiçbir sürece izin verilmez.

Yorumlar

EN ÇOK GÖRÜNTÜLENEN

Çiğköfte (etsiz) besin değerleri kaç kalori?

Meşhur çiğköfte markasından konserve çiğköfte üretimi!

Adıyamanlı çiğköfteci Abuzeroğulları, Eskişehir Batıkent şubesi açıldı!